Koop veilig online bij Cool Lifestyle, met onze duidelijke algemene voorwaarden!

 

Annuleren en retourneren Cool-Lifestyle.nl

 

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen! In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking terugsturen. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten of speciaal voor u bestelde producten.
 
 
Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Ben je niet tevreden over je aankoop dan zijn de de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor je eigen rekening.
 
 

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. De bestelling dient onbeschadigd te zijn. Indien de bestelling beschadigd is kunnen wij kosten in rekening brengen. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen, waarna de garantieperiode van in werking treedt.

 
 

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?
Je dient de verkregen factuur of pakbon mee te sturen met je retour. De factuur heb je ontvangen per e-mail of post, de pakbon is met de bestelling meegezonden.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons schriftelijk, per post of e-mail op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kan hiervoor gebruikmaken van van ons modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Het invullen van dit formulier is makkelijker en sneller voor het verwerken van het retour.

 
 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het bedrag zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen teruggestort worden op je rekeningnummer.

 
 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neem contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen.

 
 

Waar kan ik een klacht uiten?
Heb je een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over (de bezorging van) je bestelling? Voor het aanmelden van een klacht (of defect) geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen. Wij verzoeken je om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen twee maanden, aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of per e-mail. Zie onze klantenservice voor onze contactgegevens en openingstijden.

We reageren zo spoedig mogelijk op je klacht en zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je factuurnummer en telefoonnummer (geef desgewenst aan op welk tijdstip je bereikbaar bent) te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen. We hanteren een maximum reactietermijn van 5 werkdagen.

In het geval de ingediende klacht niet naar tevredenheid opgelost kan worden kan je een klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel op: www.sgc.nl

 
 
Bijgewerkt op: 14 april 2015
 

 

 

 

Selecteer een merk

Fatboy
Feuerwear
Gembird
Intimo Collection
Jansen en Co
Kosta Boda
Leev
Otentic Design
Plint
Ragbag
Rig Tig
Royalvkb
Serien lighting
Snurk
Sonoro Audio
Stelton
VANMOOF
Zone Denmark